Burr!!

Det är verkligen kallt!! Igår sprang jag 50min distans i 17 minusgrader..mina lungor värkte! Idag blev det intervaller med Lukas. (4-3-2-1) x 2 och det kändes helt okej. Bra att jag har Albin och Lukas här hemma!

Har precis fått träffat min brorsson Kristoffer. Världens gulligaste lilla bebis. Jag fick till och med äran att mata honom. Han är så lugn och mysig.

Jag underhåller bloggen lite för att snart kommer ett videoklipp som håller pa att redigeras.

Nu ska jag titta på derbyt mellan Åsbro och Askersund. Division 3 innebandy när den är som bäst!

kram matte!

Kommentarer
Postat av: lena

yes baby detta e svedala:) ännu ett varmt välkommen!



bra att du skriver så man har man har lite läsning såhär dan före doppardan;D

God Jul!!

2009-12-23 @ 13:51:12
Postat av: Barbro Högberg

God Jul till Er alla i Asiengänget. Det har vatit roligt följa era upplevelser och ett Gott Nytt ÅR önskar jag.

2009-12-24 @ 09:50:47
Postat av: Bengt

Dog den här bloggen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0