Destination Asia!

Mina damer och herrar, som utlovat kommer här premiären av vår förväntade bloggsuccé likt en försenad julklapp i vintermörkret. Resesällskapet har nu varit hemma i Sverige i över en vecka. För undertecknads del är det verkligen dubbla känslor. Såklart är det skönt att vara på plats hemma och vara frisk men samtidigt kan man inte annat än längta tillbaka till paradiset. För det var precis var det var - en oförglömlig paradisresa! Men livet rullar vidare och tro det eller ej, det går fortare än vad man tror att vänja sig vid nya miljöer. Såhär i mellandagarna hoppas bloggredaktionen att alla läsare hade en riktigt god jul. och önskar alla ett gott nytt år. Det gör vi här medden efterlängtade premiären av Destination Asia:


Kommentarer
Postat av: Mamma Lotta

SEX ORD:

SUCCÉ

FRAMGÅNG

HIT

FULLTRÄFF

KIOSKVÄLTARE

SLAGDÄNGA

Oj va jag kommer att sakna Er och denna blogg. Ett stort tack för en mycket underhållande höst och även ett stort tack för att Ni är de fina människor Ni är!

Kram och Gott nytt år

Mamma Lotta



2009-12-28 @ 12:56:27
Postat av: Tessan

FYYY FAANKEN VA BRA! NI ÄR BÄST! :D

2009-12-28 @ 13:40:07
Postat av: Fredde

Tack för denna blogghöst!

Er dans för mig åter till NT-show -07's duschdans ;)

Magnifique!

2009-12-28 @ 22:21:18
Postat av: Fiemma

Härliga ni är! Saknar er!

2009-12-30 @ 21:30:21
URL: http://fiemma.blogg.se/
Postat av: Madde

Den var helt klart bäst :) Tack för att jag har fått följt eran resa på den här underbara bloggen :)

2010-01-16 @ 13:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0