Krabi!

Vi befinner oss nu i Krabiprovinsen som ligger 2h oster om Phuket. Vi vid i Au Nang beach hyfsat billigt menrummetar i bra skick. Det roligaste med tiden har har varit att traffa Frasses mamma Lotta och hennes kille Kent. Skont med lite nytt folk och dessutom bjod de oss pa svensk buffe: Julmust, alhgrens bilar, pepparkakor, mandlar, russin, fullkornsbrod med kaviar och sist men inte minst glogg. Mycket uppskattat.

Idag har jag och frasse klattrat en halvdag. Det var kul och kravande. Efter det blev det sol och bad pa en mysig strand. Dar at vi jattegoda majskorvar (eller ska det vara kolv?) och Pad Thai. Efter det akte vi baten tillbaka till rummet. Snabbt ombyte for mig och sedan ett hart intervallpass. Har den senaste tiden (forutom alla andra aktiviteter vi gjort) kort distans sa det var skont att kora skiten ur mig. Korde klassikern (3-2-1)x3 med 1min joggvila. For er icke-lopare betyder det att jag springer tre min, joggar en minut, springer tva min, joggar en minut, springer en minut och sedan kor jag detta tre ganger. Hoppas ni forstor, men annars gor det inte sa mkt. Uppvarmning och nedjogg langs stranden. Finns bara ett ord: HARLIGT!!!

Vi at avskedsmiddag med Lotta och Kent. Det blev Indiskt kvallen till ara, Lotta fyller namligen 49 ar den 5:e December! Trevligt och gott var det.

Nu gor Frasse flator i sitt har nagonstans och Annika irrar val omkring :) Nu ar det bara tva veckor kvar. Ska se till att njuta av resan som ar kvar.



Kramar Matte!

Kommentarer
Postat av: Gurra

Tjenixen era tokiga stollar.

Har tittat in nagra ganger pa bloggen, men inte lamnat nagon kommentar, sa jag tankte gora det nu.

Ni verkar ha haft (och har) Det sjukt bra. Jag kanner igen mig i mycket av det som beskrivs, bade vad galler miljoer och sinnestamningar. Man blir hur som helst valdigt sugen pa att sticka ut en till runda ut i den vida varden. Leva det bekymmerslosa livet.



Men snart ar det dags for er att komma hem. Trakigt for er, men desto roligare for sverige! eller...



Lopblabbet vantar pa dig matte och Olas grupp behover lite sparring pa traningarna Frasse.



Ha det bast den sista tiden nu grabbar! (och damen som jag inte kanner).



Kalla halsningar Gustav

2009-12-03 @ 17:10:09
Postat av: My Karlsson

Tycker mycket om det du skrivit! Skojigt att se lite nyttiga saker och inte endast det generella grejerna som man kan läsa om hela tiden. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0