Phuket igen!

Hej hopp!

Nu befinner vi oss i Phuket igen. Frasse har blivit sjuk (har jag skrivit detta tidigare?). Han har hog feber och vark i kroppen. Om han inte mar battre imorgon aker vi till sjukhuset. Darfor akte vi inte som vi planerat till Ko Lanta for dar har de inget bra sjukhus. Har pa Phuket finns ett mycket bra sjukhus for turister, om det nu skulle visa sig behovas. Hoppas han mar battre snart for det ar trakigt for honom nu nar sista veckan borjan. Jag kan ocksa vara arlig och skriva att det ar drygt att vara frisk och behova ta hand om en sjukling. Man kanner sig lite last.

Det blir nog mest sol och bad dessa tre/fyra dagar innan vi beger oss till Bangkok och shoppar. Det var Frasse sa orolig for, att han inte skulle orka shoppa :) Tur att vi har Annika med oss som redan (enligt mig) shoppat tillrackligt som kan assistera honom. Men det skulle inte forvana mig om hon shoppar lite till sig sjalv ocksa, hon har ju trots allt svart balte i shopping.

Vi har bytt varat 8 kvadratmeter stora basturum till ett mycket storre rum med Air Condition har. Ska bli riktigt skont med en god natts somn. Eftersom Frasse var sjuk ville vare sig Ankan eller Jag dela sang med han sa vi fick dela pa en liten madrass medan han lag och bredde ut sig i dubbelsangen.


Vi bjuder pa en bild fran Hosten 2007 :)


Ps! Till alla er som ar oroliga for Frasse: Jag och Ankan tar val hand om honom och ser till att finnas dar om det skulle vara nagot.

Godnatt onskar Matte och Ankan!

Kommentarer
Postat av: klara

är inte det minsta orolig för att frasse inte skulle bli omhändertagen - ni klarade det galant när jag var sjukling! :)

2009-12-10 @ 16:52:40
Postat av: Barbro Högberg

Krya på dig Kristoffer. Skönt att veta att du har bra kompisar, som tar hand om dig. Hälsningar mormor

2009-12-10 @ 18:21:01
Postat av: Jessika

Njut nu av de sista dagarna! och frasse får ta och krya på dig. Ja följer med mamma på fredan och hämtar dig :) kraam syrran

2009-12-10 @ 19:50:02
Postat av: Torbjörn Högberg

Du är säkert snart bra igen Kristoffer. Skönt med kamrater som tar hand om varandra.

//Torbjörn

2009-12-11 @ 09:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0