Senaste nytt om Frasse

Ar pa sjukhuset nu och passar pa att rapportera om laget med Frasse. Han ar inne pa sin femte dag med feber och lakaren forvarnade att just den femte dagen skulle vara mest kritisk, sa blev det ocksa. Han mar samre och ar svag, men allt ar under kontroll. Han far basta tankbara hjalp och behandlig av de jattetrevliga sjuksystrarna och lakarna. Vi hann ocksa traffa Lotta och Kent en svang har pa sjukhuset, de aker hem inatt.

Var plan innan Frasse blev sjuk var att aka nattbuss till Bangkok imorgonkvall (mandag) for att anlanda till Bangkok tidigt pa tisdagmorgon. Nu blir Frasse utskriver tidigast tisdag. Frasse ar bekymmrad over all shopping han missar :) Hoppas bara att han blir battre sa vi inte missar planet hem. Nu ska jag ga och gora honom frisk med mina positiva krafter. Fast arligt talat tror jag hans varden skulle sjunka mer om jag drog igang nagon show pa rummet. Jag far leta i mitt arkiv efter mer lugnare och mer harmoniska underhallningsformer.


Har bjuds det frukost pa sangen i Vietnam.

Frasse och Annika halsar!!


Kommentarer
Postat av: Torbjörn Högberg

Krya på Kristoffer och oroa dig inte över missad shopping. Skriv en lista åt Matte och Annika !

//Torbjörn

PS Mormor har kollat upp vad Du råkat ut för. Hon sitter och slår i alla hennes upslagsböcker men även kollat på nätet vad dengaufeber är.

2009-12-13 @ 17:56:15
Postat av: Barbro Högberg

Strunta i shoppingen. Det viktigaste att du blir frisk igen, så du orkar resa hem. Tänker på dig.

2009-12-13 @ 19:47:07
Postat av: Lena

Hej! Oj stackars Frasse, hälsa honom så mycket! Jag tänker på er:)

2009-12-13 @ 20:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0