Vad hande?

Vaknade 09.00 vilket ar sovmorgon for mig. Jag vande mig och kollade in Frasse och Ankan om de ocksa vaknat till liv men det hade de definitivt inte (De pratade om att sova ut igar och da far jag nog vanta till 13.00 innan jag kan ata frukost). Jag lag och funderade pa vad jag skulle gora da jag fick en snilleblixt. Jag drog hastigt pa mig narmaste kladtrasor, sprang fort ut fan vart 6 kvadratmeter stora rum, armbagade mig fram langs gatorna (ok, det var inte en kotte ute pa gatorna) och till slut fann jag internetcafet. Knappade mig in pa Aftonbladets hemsida och fick da se att min lilla snutteplutta Tove inte fick en finalplats i Idolfinalen :( Men desto mer tid for mig att forsoka fanga hennes uppmarksamhet da hon inte behover jobba med nagon skiva :)

Optimist = Ser aldrig problemen utan mojligheterna



Idag ar det stralande sol har pa Phi Phi Island sa det blir "Ge-skinnet-vad-det-tal" pa stranden. Forst ska jag bara vanta in sjusovarna.

Coach Patrik: Jag haller med dig om att det inte finns nagot annat i livet an traning. Jag tranar varje dag har nere. Jag tranar pa att vila. Rakna med mig den 12/1!

Many hugs from Matte Li Patte Li Patte Li Pooooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0