BALI!!

Nu ar vi har! I surfarnas paradis: BALI! Efter tva somnlosa natter (sovbussen en natt och flygplats den andra) sov jag 9h riktigt djupt inatt och vaknade som en zombie. 

Idag har vi surfat hela dagen (da menar jag inte det man gor vid datorn) Det ar hur kul som helst!! Det ar kul nu i borjan for jag utvecklas hela tiden. Vagorna ar riktigt stora men anda "snalla". Det tar pa krafterna ocksa..sa lite smygtraning pa kopet :)

Vi bor pa ett guesthouse.hotell som har pool vilket ar nice. Rummet saknar dock AC som jag vant mig vid nu i Vietnam..men jag vanjer mig snart. Vi betalar cirka 40kr per natt och det ar det dyraste boendet hitills pa resan. Da forstor ni hur billigt det ar har i Sydostasien. Maten ar ocksa riktigt billig och bra har pa Bali. Det kryllar av resturanger. Imorse at vi frukost for 14 svenska kronor och da fick vi detta:

- Bananpannkaka
- Farskpressad Juice
- Agg och Bacon
- Tallrik med farsk frukt
- Te eller Kaffe
- Toast

Jag fragade om jag kunde ta bort toasten och fa mer agg istallet. Da fick jag tre stora kokta agg. Indonesierna och andra resenarer ar sjukt trevliga!!

Nu haller jag pa att bajsa pa mig sa dags att projsa och bege mig till hotellet.

kram matte!

Kommentarer
Postat av: Lena

Haha smygträning;)



fasiken va underbart det låter med bali. är det varmt och soligt där?

haha jag satt på jobbet idag och trodde att klockan va typ 19 lr åt, men så var den bara 14. så kan det gå, ljust och trevligt var det INTE här.

ta hand om er!!

2009-11-14 @ 20:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0