Matte far med osanning!

Jag bloggar visst. Jag tar visst ansvar for er kara blogglasare. Men ibland kanske det inte syns utat. Jag tillbringade en och en halv timme igar med att lagga upp bilder fran dykningen sa att de skulle finnas disponibla nar nagon violle blogga om det. Nu nar matte gjorde det valjer han att lagga upp en av dessa bilder - pa sig sjalv. Som tidigare namnt ar det jag som star for listuppdateringen, vilket tar sin tid och engagemang.
Dessutom har jag under de senaste dagarna genomgatt stenhard traning infor det som vi hoppas komer bli var nasta succe har pa bloggen. Vi jobbar alltsa pa ett stort projekt, mer sager jag inte nu. Men for att ytterligare forstarka att jag vistt bloggar sa kommer har bilderna fran dykningen. Observera: Alla bilder.

























Kram Frasse

Kommentarer
Postat av: Torbjörn Högberg

Härliga bilder !!!

//Torbjörn

2009-11-10 @ 09:52:49
Postat av: Mamma Lotta

Vilka härlig bilder!! IMPONERANDE! Ska bli spännande med Erat (DITT?) projekt. Kan man få en liten ledtråd?



Kram Mamma Lotta

2009-11-10 @ 10:35:24
Postat av: lena

oooj nu var det längesen jag läste..! usch på mig;)

fina bilder ser riktigt härligt ut!

för att tjata lite så är det just så mörkt här hemma som man kan tänka sig. kolsvart. uppiggande;)

lev väl!

puss&kram

2009-11-12 @ 21:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0