Nostalgin hagrar!!

Nu befinner sig jag och Frasse oss pa Karon Beach i Phuket, dar jag var for tva ar sedan. Det ser likadant ut men jag upplever det pa nagot satt annorlunda. Formodligen ar det for att jag sett sa mycket andra platser under resan. Det ar hur som helst ett kart aterseende. Jag och Frasse kom fram igar runt 16.00 och gick direkt till en resturang for att ata en bit mat. Sedan gick vi och rekade efter boende. Vi hittade ett bra boende till hyfsat pris. AC rum med varm dusch och ganska valvardat for 40kr per natt. Nu kanske ni undrar vad jag menar med hyfsat men det ar faktiskt ett av vara dyraste boende pa hela resan. Efter att ha checkat in bestamde vi oss for att ta en tupplur for att orka med kvallen. Tuppluren blev ingen tupplur utan hela 15 TIMMAR!!! Jag sov 15 timmar!! Dar kan vi snacka om att sova ikapp efter att ha sovit 5 timmar de senaste 3 dygnen.
Hungriga som jag vet inte vad var vi i morse nar vi vaknade sa vi knatade ivag till ett stalle dar det stod frukostbuffe med stora bokstaver. Vi at en enormt god frukost och som vi at!! Vi tog igen bade det knapra somn och matintaget. Efter det blev det stranden som vi lag pa i 6h och nu befinner jag mig har. Vi ska snart ga en liten tripp till Kata centrum for att spela minigolf och ata pa den resturangen dar jag avnjot den godaste maltiden ever for tva ar sedan. Jag ar full av nostalgi och darfor bjuder jag er lasare pa tva bilder. Tva bilder som kanske ar extra roliga for sallskapet jag var med for tva ar sedan: Min familj tillsammans med familjen Gustavsson Hansson.

Utanfor Phuket Orchid Resort. Har minns jag att vi tog ett gruppfoto nar vi var har. Jag har forsokt fatt tag pa det men hitter det inte.
Har ar gangen till Frukosten och poolomradet.
Det skulle varit kul att bott pa hotellet men det kostade 300kr natten och det ar vad man kan kalla inte backpackvanligt.
Nu ska vi dra snart, det ska bli harligt att utklassa Frasse pa minigolf :)

Kommentarer
Postat av: Jessika

tyckte ja kände igen förta bilden. Är så himmla avensjuk.. ha de bäst! kram syster yster

2009-11-29 @ 13:26:17
Postat av: Torbjörn Högberg

Lätt match antar jag !

2009-11-29 @ 14:51:38
Postat av: Anonym

haha! hur gick det, vann du?

2009-11-29 @ 15:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0