Steker!

Idag gick vi upp tidigt for att surfa innan solen blev for stark. Det gick bra men trottnade efter ett tag sa jag tog mig en loptur langs stranden. Under soltimmarna (mellan 11-14) har jag legat och stekt vid poolen. Laser en bra bok sa blir rastlosheten tar aldrig over.

Har suttit pa internetcafet en timme nu och det har nog den heligaste stunden under hela dagen (okej jag angrar mig..vara svullarmiddagar ar heligare). Det ar inte det att jag ar beroende av internet utan ACn har inne ar GULD!! Jag haller pa att smalta bort nar jag ar ute. Sa svaret pa din fraga om det ar soligt och varmt har pa Bali Lena sa ar svaret JA. Det ar latt varmaste stallet vi varit pa hitills.

Kollade min mail nyss och blev riktigt glad. Emma och Andreas hade skickat mer bilder pa lille Kristoffer. Jag bjuder pa en bild:



Nu ska jag slanga i mig nagot till lunch innan jag och min surfbrada aterigen ska ta sig an vagorna!

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0