Waterpark idag!!

Igarkvall blev det tacos till middag och jag kande lite smak vilket jag var hemskt glad over. Efter det skulle vi leta barer med backpackersfolk men jag vet inte hur det gick for jag gick hem till hotellet ganska snabbt. Ville vila och sova for att bli fri fran min forkylningen. Idag kanns det battre. Fortfarande lite tung i huvudet men halsens svullnad har gatt ned och ingen snuva. Skont att det bara var en kortisforkylning.

De andra ligger och sover. Vet inte hur lange de var uppe igar och vaknade inte nar de kom hem. Vi bor alla fyra i samma rum vilket jag tycker ar trevligt. Manga inklusive jag sjalv var ratt orolig innan hur fyra heta viljor skulle halla sams (Det ar ju ratt manga val vi gor). Visst har vi brakat och tjafsat (men det ar oundvikligt och hor till) men annars tycker jag det funkar riktigt bra. Val av resvag har hitills gatt mycket over forvantan. Jag har efter fyra ars boende i kollektiv ganska mycket kott pa benen och det man far tanka pa ar att alla har olika "ryggsackar" med sig till resan. Det galler att motas pa mitten. Jag kan inte krava av nagon annan att den ska "fixa sig" lika snabbt som jag. Det som ar harligt med vart gang ar att ingen av oss ar speciellt langsint, vilket jag uppskattar valdigt mycket.

Idag ska vi till Vinpearl som ar typ Skaras sommarland fast storre. De har en stor vattenpark och massa annat skoj. Det ar det basta jag vet och jag kommer springa runt dar som nar jag var tio ar. Hoppas bara de andra mar ok efter gardagen annars far det bli en "chilldag" och det ar inte fyskam det heller.

Lat inte sondagsangesten ta over idag,
Matte!

Kommentarer
Postat av: Frida Hojvall

Ah vad roligt med vattenpark, hoppas ni kommer ivag.



Sjalv har jag redan trotnat pa bali, eller jag kande mig ratt ensam efter att jag blivit sjukt sa jag kopte mig en biljett till Aussie for att fa lite karlek fran min kara van dar. kommer tillbaka till Bali den 14 november, ar ni kvar da? for att aka pa en veckas surflager den 16..



hoppas ni har det bra, tanker pa er..



kram

2009-11-01 @ 08:28:09
Postat av: elina

jag håller tummarna för att parken var bra:D det kan ju verkligen bli riktigt kul, eller en riktig flopp om det inte finns några roliga grejer:P men eftersom ni har frasse med så har han väl kollat upp att den är kanon;)

nu ska jag sitta här med min söndagsångest;)

2009-11-01 @ 12:23:12
Postat av: Jessika syrran

Låter rikdigt kul! Du får lägga in lite bilder sen! Ha de bäst!

2009-11-02 @ 14:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0