10 hours of sleeping!!!!

Jag har nog slagit somnrekord!! 10h!! Igarkvall tog vi nattaget till Chang Mai 22.00 fran Bangkok och var framme 13.00 (15h resa). Vi bokade sovplatser i AC kupe som kostade cirka 150kr. Mycket billigt for en sa lang resa. Efter att ha borstat tanderna somnade jag som en stock och vaknade klockan 10.00. WOW!! Det var valdigt mysigt att aka tag och sangarna var sma men mycket skona. Na vi vaknat at vi frukost som vi kopt med oss.

Val framme i Chang Mai stod ett myller med manniskor som var agare till olika hotell/guesthouse. Vi blev nappade av en tjej som korde oss till Libra Guesthouse som ligger benaget i centrala Chang Mai. Boendet kostar oss 15kr per natt vilket ar AMAZING!!! Fatta 15kr!!! Da snackar vi inte ett ruckel till rum utan ett helt okej rum. Det ar helt galet. Som om det inte vore nog sa har vi mycket trevlig personal och en Australiensisk kille som vi snackat valdigt mycket med.

Imorgon aker vi fran guesthouset 08.30 for att aka pa en tva dagars trekkingtur. Under dessa tva dagar ingar detta:
- Fyra maltider
- Elefantridning
- Fard pa Bambuflotte
- Forsfard/ranning 10km
- Stanna vid ett Vattenfall (50m)
- All transport
- Massa vandring (genom nationalparker, djungel, sma byar..)
- Besoka tempel

Allt detta for ett priset 2000bath vilket ar 400kr. Nu kommer ordet igen...AMAZING!!

Denna stad har mycket att erbjuda sa har stannar jag garna ett tag. Vi ska ocksa ga en matalgningskurs dar man far lara sig laga en massa matratter under en hel dag. Vi ska ga meditationskurs som ar gratis med en natts overnattning. Sedan har jag tankt gora bungy jump!! Ah vad jag ser frameot allt detta!


Har ligger jag pa min sang pa taget.


Annu en bild pa mig men titta inte pa mig utan pa skylten ovanfor. Vad gor den dar liksom?? :)

kramar matte

Kommentarer
Postat av: Lena

Haha vilka pangpriser, din price hunter;D

här är det åt andra hållet, allt är så in i hellskotta dyyyrt (syftar speciellt på stadens (sthlms) lägenheter..slutar aldrig att förvånas hah

puss!

2009-10-07 @ 20:19:03
Postat av: Jossan

hahah anna boooook!;D kan se dig framför mig när du upptäckte den :D

ni verkar ha det otroligt bra, fattar inte att du är där och upplever allt och jag är kvar här i villan där allt är som vanligt..:P

ta hand om er!

2009-10-07 @ 20:33:59
Postat av: elina

oooh matte<3anna bok;)

shit vliken översvämning det var (syftar på förra inlägget), skulle det ddär föreställa vägen?? omg:P

2009-10-07 @ 22:04:03
Postat av: Anonym

eeh! hehe....http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5915967.ab

2009-10-07 @ 23:16:46
Postat av: Mamma Christina

Låter helt fantastiskt med djungelturen! Glöm inte att vara rädda om er! Kram Mamma

2009-10-08 @ 09:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0