Ensam i Chiiiaaang Maiiiiii!

Hej bloggen! Ett tag sedan jag skrev har!
Idag ar jag ensam ett tag, iallafall fran nio till fyra. Kande mig lite dalig imorse, sa jag valde att stanna hemma nar dom andra ar pa matlagningskurs. Jag ar ingen bra kock anda sa.
Istallet begav jag mig till ett shoppingmall och kopte en ny kamera... (min finafina kamera blev stulen i forrgar...)
Den gick pa ca 1500kr och den ar ratt bra, sa jag hoppas detta var ett bra kop.

Jag gick hem med hjalp av kartan, en bra bit i denna varmen! Kopte en pannkaka for tre kronor och unnade mig en mjolk for 1krona.. dock var mjolken sockrad och kolsyrad (???) sa det var ingen hojdare..

Nu har jag ca 2,5h kvar av min ledighet fran resten av gruppen, haha, sa jag funderar pa att unna mig en pedikyr nagonstans!

Jag maste ocksa tillagga att detta hostelet ar asbra! Man kanner sig som en liten familj, alla pratar med alla och alla som jobbar har ar jattensnalla och hjalpsamma... sa om nagon som laser detta ska till Chiang Mai, bo pa LIBRA GUESTHOUSE! Billigt, 150b for tva! Dock ingen AC da sa vi far sova med flakten vilket gor att vi vaknar med svullna ogonlock och ser ut som monster...

//Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0