Godmorgon!!

Det tog en stund igar att hitta en resturang. Vi hade ingen koll pa stan och dessutom var det bade morkt och trafikkaos. Till slut sag vi en skylt dar det stod "Pizza, pasta, glass.." och vi styrde vara koser dit. En stor pizza blev det och den smakade underbart efter for manga timmar utan mat. Jag hade ett litet mal forut att jag under denna resa bara skulle ata local-food men igar sprack det malet for Pizza raknas nog inte som local-food. Frasse tog en cykeltaxi hem pga foten medan vi andra irrade omkring ett tag innan vi till slut fann hotellet. Jag somnade bums och vaknade skont utsovd och fylld av energi infor dagens upplevelser. De andra sover fortfarande sott sa det blir till att hanga vid internet ett tag.

Hotellrummet ar valdigt frascht med AC och bra badrum. Vi betalar dock 40 svenska kronor vilket ar lite dyrare an forut med vi far gratis internet dygnet runt sa det vager upp. Dessutom ar internet valdigt snabbt har. Jag har stillat min idolabstinens (har kollat in nagra klipp pa youtube) och Reza ar nog en av mina favoriter men jag tycker de flesta haller mattet.

Har kommer lite mer bilder fran Laos:


Vyn fran vart rum. Att vakna varje morgon med denna utsikt ar inte fyskam va?


Har ar snaps med en riktigt orm i (dod saklart). Det bidde ingen sup for mig men enligt de andra gav ormen ifran sig en arom som gjorde snapsen starkare.


Basta matupplevelsen. Har stekte och kokade vi var egen mat. Mums!!

Kram sa lange!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0