Nu drar vi till Ha Long Bay!!

Har atit frukost som ingick i paketresan till Ha Long Bay. Baguette med omelette och det gick val ned. Jag har hoga forvantningar pa denna tredagarstrip, har ju betalat en ofantligt hog summa pengar for aventyret (600kr) dar allting ingar :)

For er som ar intresserade har Annika en stor skuld. Hon ar skyldig mig en miljon!! Ska jag ta lite ranta? 

Det jag kommer att komma ihag med Hanoi var att jag nastan standigt gick hungrig. Fick en rejal blodsockersvacka runt 17 snaret for att sedan komma in i nagot slags svaltlage dar jag blev hyperaktiv. Jag kommer hellre aldrig glomma trafiken och allt (nu svar jag) javla tutande!! Jogginturen och de snabba loppen runt sjon var ocksa minnesvart.

Nu ska vi kila, en tre timmar bussfard vantar oss. Det blir bok och kanske nagon lek med ganget.



kramar matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0