Nu lämnar vi snart Sunrise Beach!

Jag är färdig med packningen och vi alla väntar som vanligt på Ankan :) Jag skulle behöva lite av hennes lugn.

Det har varit en mycket härlig vecka där vi varvat lugna dagar med lite mer "vilda" dagar. Jag har tagit tillfället i akt att träna lite. Det har blivit Fem pass totalt. Har kört lite distans, löpskolning, stegringslopp, simning, styrka..
Det är skönt att träna på morgonen (när de andra ändå ligger och sover) för att sedan känna sig skönt avslappnad och hela dagen framför sig. För er som varit oroliga angående mitt hälsotillstång kan jag meddela att jag kört lågintensiv träning och inte tränat mot min vilja.

Klart härligast under resan var nog utflykten till en ö i förrgår, den var jättefin. Att jag vann både gokarten och minigolfen hamnar också högt upp på listan :)

Idag fick jag med Frasse på träningen och vi körde jogg och styrka. Efter det uppstod en liten konflikt omvi ska åka till Ko Samet eller inte. Vi hade planerat att åka dit nu och var där i två-tre dagar men det är tydligen inte så bra väder där. Vi har nog fortfarande inte kommit fram till någon lösning. För mig spelar det inte så stor roll. Finns ju mycket annat att upptäcka. Huvudsaken är att de andra är nöjda för jag är för det mesta nöjd.

Jag har hört att Ola Liss läserbloggen. Jag vill därför passa på att tacka dig för att vi fick bo här på Sunrise beach. Det har varit fantastiskt! Trevlig hotellpersonal och trevliga grannar. Kanonställe!

Nu ska vi äta lunch. Jag tror jag ska slå till på en klassiker här. Kyckling med Cashewnötter. Mums! Sedan får vi se om det blir Ko Samet eller Chang Mai (Norra Thailand och i så fall åker vi natt-tåg).

Många Kramar,
Matte!!


Frukostarna på balkongen var mysiga!

Kommentarer
Postat av: Albin O

Tjabba! Låter som om ni har det härligt där på andra sidan jorden!

Grattis till vinsterna :) Hade riktigt riktigt gött, hälsa asien från mig!



PS: Nu är det klart med Kfum Örebro, jag byter orange mot blått.

2009-10-04 @ 16:43:23
URL: http://bymade.blogg.se/
Postat av: Lena

Hejhej Låter så slappt och skönt! Morgonträning, sol och bad:D skönt att höra att du bara gör det du vill i träningsväg;)

Må så gott! pussar

2009-10-04 @ 17:48:07
Postat av: Lena

Hur är vädret förresten??

Här är det kallt som 17singen!! Sprang ut en morgon i kortbrallor och såg till min icke-förvåning att det var +1,5grad!! vinter?? :O

armar o ben var hyfsat nedkylda (stel som en pinne..) när jag kom in. dvs NJUT :)

2009-10-04 @ 17:50:12
Postat av: Barbro Högberg

Här kommer en hälsning från Mormor,Ni verkar ha det bra, jag tänker på ER !

2009-10-04 @ 19:19:40
Postat av: Roschi

åååh ni verkar ha det bra!

Hoppas ni njuter för fullt :D

Puss Roschi

2009-10-06 @ 17:13:54
URL: http://rq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0