Tävlingsdagen

Idag nar vi vaknade det sa regnade det och var helt daligt vader. Vi hade ju bestamt att aka till en O (koh larn), men eftersom det var sa daligt vader sa andrade vi oss och bestamde istallet att vi skulle aka GoCart, haha.
Mattias har kommit pa Asientavlingen, olika deltavlingar dar olika placering ger olika poang.

Saaa vi akte ut till GoCartbanan, typ dom enda dar eftersom det var sa daligt vader. Fick en alldeles for stor drakt sa man kunde knappt ga!
Jag var forst ut och blev snabbt omkord av Mattias, och till sist aven Annika. Suck.
Dessutom var det fullt med regn pa banan, sa alla blev helt dyblota nar man korde i vattenpolarna. Det var som att man hade badat!
Tva x 8min korde vi och Mattias vann bagge gangerna.
JATTEKUUUL tyckte han.
Jag har faktiskt aldrig akt forut, sa jag var nog lite mesig i svangarna, en orsak till mitt daliga resultat.

Efter GoCarten akte vi in till Pattaya och kakade.
Kyckling med cashewnotter (som vanligt).
Jag shoppade aven nya shorts for en tia, eftersom mina andra var genomblota.
Seeen begav vi oss ut till minigolfbanan!
Fortfarande regnigt sa vi fick avbryta spelet efter halva ungefar - for att spela andra spel under tiden (t.ex. fyra i rad och othello), tills vi kunde fortsatta med minigolfen.
Matte blev segraren aven i denna tavling, sa jag tror han kommer att somna bra ikvall.

Nu sitter vi pa ett cafe och ska val bege oss hem snart, jaag aar hungriiiig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0