Trekkingturen var oslagbar!!

Vi var ett mycket glatt gang pa nio personer som tillsammans gjorde trekkingturen pa tva dagar. Vi hann med jattemycket och mina hojdpunkter var:

1. Lagerelden igarkvall. Vi satt dar trotta efter en vandring pa 4h och matta efter en rejal middag. Vi sjong och spelade gitarr vid elden och som om inte det vore nog var hela stjarnhimmlen med oss!!

2. Vattenfallet var maktigt, i och for sig lite val turistigt men anda fantastiskt! Att sta dar och duscha..aaa!!

3. Forsranning hade jag underskattat. Det var lite labbigt men otroligt kul!! Pa ett stalle fick vi stiga av "batarna" och testa att hoppa fran en klippa ned i forsen. Det blev varsta suget och till slut ploppade man upp. Det var tankt att nar vi kom ovanfor vattenytan skulle simme at hoger men for Frasse och Ankan blev det inte riktigt sa. Jag och Klara stod och kikade nar forst Frasse hoppade i. Det tog ett tag innan hann kom ovanfor vattenytan och jag skojar inte han sag panikslagen ut och borjade intensivt vifta med armarna allt hann hade och hamnade till slut pa vanster sidan av forsen. Efter en stund kikade Annikas lilla huvud upp som var tackt av en stor skrikorange hjalm. Till skillnad fran Frasse var Annika helt kolugn och flot med langs floden som om hon satt och fikade. Sedan ropade hon lite forsiktigt "Vilket hall skulle vi at Frasse?" utan att ens ta ett simtag. Nu later sakert detta inte alls sa kul men jag kan lova att jag och Klara har nog aldrig skrattat sa mycket at Annika. Jag ska memorera detta ogonblick och plocka fram det sa jag behover roa mig. Haha!

Nu ska vi snart ata middag med hela trekkingganget. Igar hyrde vi cyklar och tog oss via de till resturangen Riverside som var jattemysig (Lag vid en flod och ett band spelade livemusik)..det blir en favorit i repris ikvall!

Bilder kommer garanterat men min kamera behover laddas.

PS! For er som forsoker sramma upp mig med kommentarer angaende bungy jump..det biter inte pa mig..det gor mig bara annu mer peppad :) Fan vad kul det ska bli och vilken kick!!

kram matte!

 


Kommentarer
Postat av: Roschi

GUD VAD KUL ATT HOPPA BUNGY JUMP MATTE!!

Haller tummarna att du har det superhaftig, pirrigt och allt annat som man har nar man hoppar!

pussas Roschi

2009-10-09 @ 14:29:42
URL: http://rq.blogg.se/
Postat av: Emil

Håller med roschi! :D hoppa till du inte orkar mer! :) hade ja gjort... :P lär ju vara världens adrenalin kick! :D låter ju hur härligt som med allt ni gör ju! keep up the good work! :D kram på er! :)

2009-10-09 @ 15:15:09
Postat av: Mamma Marie

Ser härligt ut. Ska du verkligen hoppa bungy jump (Matte). nog för att du alltid varit en äventyrare, men se till att du sitter fast ordentligt. Var rädda om Er. Kram Mamma (Mattes).

2009-10-10 @ 12:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0