Bangkok here we are!!

Eftersom detta tangentbord saknar de tre sista bosktaverna i vart alfabet sa for ni sta ut med att texten blir lite knasig.

Nu sitter vi pa ett internetcafe vid vart hotell och vantar pa att det mycket kraftiga regnet ska ge sig. Resan gick bra och det gick fort. Hyperaktiva jag kunde saklart inte sova, har nu varit vaken i 27h i strack och tror ni inte jag ar piggare an nagonsin? Ibland undrar jag vad jag far all min energi ifran. De andra sov sa sott pa planet, sarskilt frasse som sov hela tiden utom da det serverades mat saklart. Alla ar ganska hungriga da frukosten pa planet inte var nagon hojdare eller vad sags som spenatomelett? Vi maste vanta pa att ovadret drar forbi forst for det fullkomligt forsar. Vi bor nu i tva natter pa detta hotell och vi bor alla i samma rum. Vi far frukost och sa har vi en pool som har oppet till 02.00!!! Generost va?

Imorgon kanske jag publicerar lite bilder fran resan hit, den som lever far se.

Kramar,
Matte!

Kommentarer
Postat av: Roschi

Jag ska läsa bloggen varje dag!

Hoppas att ni har det super där borta och njut!

Ni har iaf hittat er största bloggfan just nu :D

Saknar er

Puss Roschi

2009-09-25 @ 12:34:13
Postat av: Mamma Lotta

Jag är nog ett större bloggfan

Lotta

2009-09-25 @ 15:32:46
Postat av: Jessika syrran

åhh jag är så avensjuk! väntar spänt på bilder :D

2009-09-25 @ 18:56:33
Postat av: elina

vad härligt att ni är framme! är du säker på att du är helt ren? att du inte går på något;)?

och vad roligt ordet generöst blev när du inte har ö.. jag trodde du skrev om någon slags ost först. haha

ha det bra

/ännu ett bloggfan

2009-09-26 @ 17:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0