Framme!! :D

Da var vi antligen har! Det ser ut som jag hade fovantat mig. Jag ar lite jetlagad och trott efter att knappt sovit nat men allt har gatt jattebra! :) Flygresan gick ganska fort, jag hann inte ens lasa i mina tva tidningar jag hade kopt till tidsfordriv. Nu har vi chekat in pa ett hotell pa Koh Sam Road som ar en gata for backpackers och lanar datorerna lite i vantan pa att det ska sluta regna sa att vi kan ga och ata. Det ar molnigt men jattevarmt och kvavt sa man saknar frisk luft. Nu ska vi ut och leta matstalle!

Kram Annika

Kommentarer
Postat av: Jesper karlsson

Vad härligt!!!!

2009-09-25 @ 20:07:58
Postat av: Mamma

Vad skönt att allt gick bra! Kram

2009-09-26 @ 12:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0