Frasses presentation!

Fullständigt namn: Kristoffer William Fransson

Ålder: 20 år

Bor: Ja säg det.. lite var stans.. gävle, stockholm, resväskan, snart - Thailand

Civilstånd: Singel

Stjärntecken: Vattuman - vem o vad passar man ihop med då? nån som vet?

Jag med tre ord: Omtänksam, engagerad och tidsoptimist

Mina intressen: Springa medel långt, åka slalom och spela spel.

Viktigaste saken/sakerna i min packning: Mitt egenvirkade pannband

Så här lärde jag känna de andra i ressällskapet: Matte lärde jag känna genom Löpet, Annika genom Matte och Idreresan i vintras, KLara genom att hon ska följa med på denna resa!

Detta ser jag framemot med resan: Att jag trots mitt ringa underhudsfett inte ska behöva frysa när jag badar i havet.

Detta är jag mest orolig för: Att jag inte ska vinna brunhetstävlingen!

Dessa länder har jag besökt förut: Danmark, Norge, Frankrike, Spanien, Grekland, Portugal - alltså inget utanför Europa...


Kommentarer
Postat av: Torbjörn Högberg

Härligt att ni är framme. Passa på och rid på elefant för det gjorde jag när jag var i Bangkok.

//Torbjörn

2009-09-25 @ 13:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0