Har sitter lilla jag mitt i smeten!

Vi ar framme! Jag fattar det inte. Sa lange som man vantat pa detta och huxflux sitter jag har. Helt otroligt!!! Det som kanns sa bra ar att jag vet att jag ska vara har sa lange och bara kan njuta utan att kanna nagon som helst stress. Intrycken av Bangkok hittils ar dock total stress och kaos, men just darfor kanns det sa skont att bara strosa runt och ta in alla intryck... Vi mottes tyvarr av regingt vader idag, men samma sak galler har det fina vadret kommer och det ar nog bara bra att det inte ar for varmt i stan... Imorgon vantar shopping och kanske massage ! Har redan lyckats pruta ner en vaska men ocksa hunnit bli osams med tva forsaljare... prutningsskolan rullar vidare. Alla tips valkomnas!

Avslutningsvis skulle jag bara vilja tacka mina underbara foraldrar for att ni finns. Ni har hela tiden uppmuntrat mig att gora den har resan. Tack mamma (min personlige projektledare ;) ) for all hjalp med allt och tack pappa for att du alltid tror pa mig, ser fram emot att gora vart visionsmal. Det stod, mod och uppmuntran jag fatt av er i alla sitationer betyder sa mycket!

Nu ska jag ga och lagga mig for trottheten efter flyg, en dag i Bangkok samt sex timmars tidsskillnad har satt sina spar. Forutom for matte forstas som pastar sig helt klara sig utan somn...

Kram
Frasse




Kommentarer
Postat av: ciissii

åh va härligt det låter! Ni lär få köpa en väska till för shoppingen ;) Dock är jag lite besviken på att det inte blev ngt "hejdå party" ggggr ;) ha det så bra!!

2009-09-25 @ 17:02:32
Postat av: Kent

Grattis du är på god väg fortsätt på den här linjen när det gäller prutningen det gäller att våga för att vinna och några irriterade Thailändare får ni stå ut med om man ska pruta så att reskassan ska räcka

2009-09-25 @ 18:23:18
Postat av: Pajen

Mina gullisar!! Va kul å höra att ni har kommit fram och har det bra. Jag bodde också på Koh San Road, DD Inn hette stället. Väldigt billigt och fräscht! Och Frasse, kör hårt med prutningen! Thailändarna är rutinerade....

2009-09-25 @ 19:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0