Annikas Presentation!

Fullständigt namn: Annika Louise Christina Owén

Ålder: 20

Bor: Köping, men är mest i Frövi hos pojkvännen :)

Civilstånd: Tillsammans med Emil :)

Stjärntecken: Vädur!

Jag med tre ord: öppen, glad, ambitiös

Mina intressen: Kompisar, träna, mat och prata!

Viktigaste saken/sakerna i min packning: Min rosa miniplattång! :P Nejdå det är väl pass, pengar, mobil o kamera. Det vanliga typ :) och solskyddfaktor 50!

Såhär lärde jag känna de andra i ressällskapet: Matte är en barndomsvän från skolan, som jag bor några hus bort ifrån i Askersund. Klara och jag gick också i samma skola och lärde jag känna henne mer på franskan i sjuan och genom Tove :) Frasse blev jag kompis med genom Matte!

Detta ser jag framemot med resan: Att få umgås och uppleva så mycket med så härliga och roliga vänner! :D

Detta är jag mest orolig för: bli sjuk..

Dessa länder har jag besökt förut: Danmark, Norge, Finland, Grekland, Spanien och Ungern




Kommentarer
Postat av: Lina

O shit va nervös JAG blir haha! riktigt så de pirrar i magen:D är så himla glad för din skull syster yster att du får uppleva en sådan resa!

hoppas ni får skitkul hela gänget, o låt inte små petitesser förstöra resan!

skriv o berätta hur ni har de så ofta ni bara kan:)

STOR KRAM

2009-09-23 @ 23:23:22
Postat av: Mamma

Hej lilla snuttan! Känns jättekul att du får komma iväg på ett sånt äventyr! Jag är inte orolig för Dengo eller flunsan längre, jag överreagerade innan men har hört av andra ex. Ann-Britt att inte är nån fara, så glöm det och bara njut av allt du får uppleva och se! Skriv snart igen! Kram, kram

2009-09-26 @ 12:26:54
Postat av: Annika

Hej båda! :) Det är så fullt upp hela tiden så jag har inte tagit mig så mycket tid till att skriva men nu har jag iaf skrivit ett långt inlägg. Hoppas ni har det bra hemma i kylan, här är det ca 35 grader :) Kram!

2009-09-28 @ 19:52:11
URL: http://hejasien,blogg.se
Postat av: Mamma

Hej! Kul lista, särskilt nr 10!!! Åh, vill också till värmen, här är det rena höstrusket! Låter som du har det jättebra, är roligt att läsa om allt ni gör! Stor kram från mamma

2009-09-29 @ 22:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0