Nu börjar jag få upp ångan

Nu börjar mina resnerver darra lite och jag har drabbats av någon slag paralyzering. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag känner också att jag är på väg att bli förkyld men jag ska göra allt som står till min makt för att hålla den eventuella förkylningen borta.

Har varit i Täby centrum och köpt det sista:
- Regnponcho (var tvungen, kostade bara 25kr)
- Handsprit
- Sovmask
- Ett till minneskort till kameran
- Moneypocket
- Valnötsfranska
- Två avokado

Ok, det två sista sakerna är till lunchen ;)

Nu ska jag börja packa och snart äta sista lunchen på svensk mark på riktigt riktigt länge!!


Snart ligger jag på en solstol och dricker saft...precis som jag gjorde i sommras!

/Matte


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ut att må bra, håll dig gärna till saft. Kram Mamma och Pappa

2009-09-27 @ 08:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0