Resfeber.... YES!

Klara här!
Jag har faktiskt resfeber, på riktigt! Igår hade jag feber och halsont, och idag har jag bara halsont. Men känner mig lite hängig. Typ. Jag har packat ihop allt nu och fixar lite med min iPod bara. Jag är olydig och laddar hem istället för att köpa på iTunes. Men hallå! Jag behöver pengar i Asien, vill ju inte svälta där nere.. typ..

Erik Hassles, Mikas och Empire Of The Suns nyaste album fick det bli.
Har även lagt in ca 15 avsnitt av It's always sunny in philadelphia och Twilightfilmen! (den första då)
SÅ NU SKA JAG VÄL KUNNA KLARA AV EN FLYGRESA PÅ 10h.
Dessutom ska jag ju mest sova under tiden har jag tänkt.

Imorse gosade min katt hejdå-gos med mig. Jag tvångsgosade först lite (höll i honom fast han ville gå), men till sist så tyckte han om det och låg kvar frivilligt.

MEN AHH. Har jag fått med mig allt nu? Hoppas det. IHH.

NÄSTA GÅNG JAG SKRIVER ÄR VI I ASIEN.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0