Sunrise Beach dag tre!

Kära bloggläsare!

Tredje dagen i paradiset blev inte som väntat för mig. Vaknade nämligen med halsont imorse. Eftersom jag vill göra det onda kortvarigt valde jag att ligga hemma i lägenheten för att ta det lugnt, vilket i och för sig inte var helt fel heller... Men det är ju lite tråkigt då övriga i sällskapet är på playan och åker speedboat. Menmen det blir nog bra snart!

Över till något mer positivt. Resorten vi bor på kan inte beskrivas som något annat än paradiset. De som jobbar här är enormt trevliga, vänliga och vill ens bästa hela tiden. Det finns två stora pooler, ett gym och en egen strand som tillhör resorten. Maten är jättegod, lägenheten fin och stor, det är varmt och soligt. Fantastiskt! Dessutom finns det löparvägar så det är perfekt för träning! Jag och Matte körde morgonjogg och bålstyrka igår morse men idag blev det bara han som knatade runt och körde cirkelstyrka...

Men det absolut bästa är, vilket jag betvivlat så länge, att jag inte fryser - varken i poolen eller i havet!

Kram
Frasse


Kommentarer
Postat av: Emil

Ser ju riktigt härligt ut :) hoppas du blir bättre snart :) citron hjälper mot halsont o honungsvatten... :) kram

2009-09-29 @ 12:18:43
Postat av: jonas

ser att du har börjat blogga :D

bra bra

2009-09-29 @ 13:23:56
URL: http://alchemistt.blogg.se/
Postat av: Mamma Lotta

Hej på Er allihopa!

Följer Eran blogg med stor förtjusning. Hoppas det halsonda släpper... OH va skönt att Du Kristoffer äntligen får bada utan att frysa!



Kram mamma

2009-09-29 @ 16:48:01
Postat av: Torbjörn Högberg

Krya på dig ! Mycket trevligt att följa era dagar på andra sidan klotet.

2009-09-29 @ 17:03:28
Postat av: Torbjörn Högberg

Krya på dig så du kan spela in fler filmer. Jag ser redan fram emot nästa.

//Torbjörn

2009-09-29 @ 17:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0