Djupt berorda!!

Jag och Frasse befinner oss nu, efter en natt pa V.I.P bussen, i Bangkok. Vi har atit frukost och kollat om Annika hade fatt minneskortet (hemliga bloggprojektet), det hade hon.

Nu bar det av till det sex vaningar stora shoppingcentrumet MBK. Frasse som fortfarande ar lite trott efter dengufebern ovar att ta det lugnt. Klockan 00.30 flyger vi hem till Sverige. Blandade kanslor ma jag saga.

Jag och Frasse blev djupt berorda over ditt inlagg Annika! Vi kan inte annat an instamma. Men 20000 Bath?? Hon ar helt otrolig.

Som skrivet: mot MBK!!

Nasta inlagg skriver vi troligen i Sverige. BLOGGSUCCEN KOMMER ATT PUBLICERAS INNAN JUL! HALL UT! DET AR VART VANTAN!




Kramar fran Frassematte!




Kommentarer
Postat av: lena

hej hopp! Välkomna hem:D va bruna och fina ni äär

kramisar

2009-12-17 @ 19:34:40
Postat av: Annika

Vad glad jag blir att ni berordes av det jag skrev :) Hur gick det med shoppingen och resan till Bangkok? Hur mar Frässie nu? Puss pa er

2009-12-17 @ 22:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0