Hemma med halmen!

Nu befinner jag mig hemma i Askersund och det ar ett vackert vinterlandskap ute. En temperaturskillnad pa 45 grader!! Nasan har redan borjat runnit. Far val se om det bryter ut nagot snart. Jag har ju klarat mig hela resan fran sjukdomar och magbesvar. Mitt immunforsvar ager!!

Kanns konstigt att var hemma. Det ar som om jag drommer, har inte riktigt forstat det an. Jag har inte sovit pa tre dygn (nattbuss igar natt och flyget inatt) och nu ar klockan 23.00 Thailand tid men tror ni jag ar trott eller?? Nej. Vad gar jag pa??

De hade  gjort spar for langdskidakning pa IP har i Askersund och jag fick jattelust att ta en tur. Men med tanke pa somnbristen, alla restid och kylan tror jag att jag vantar. Kanner dock att jag haller pa att explodera snart. Jag ar overgodd och sa fylld av energi, min kropp vill rora pa sig. Nu ska jag forsoka fa igang kroppen som har vilat fran hard traning. Ska smyga igang lite forsiktigt men sedan ska den plagas!!

Nu ska jag fordriva tiden vid datorn. Tacosmiddag och "Pa sparet" efter det.

Halsningar Matte


Kommentarer
Postat av: Albin

välkommen hem!

Är du hemma på onsdag?? då kommer jag hem och vill gärna träffa dig och höra berättelsen om asien-resan!

2009-12-18 @ 22:00:11
Postat av: matte

Det är jag Albin. Ska till Örebro med family och panikshoppa de sista klapparna men en distanstur har jag alltid tid med!!

2009-12-19 @ 01:51:29
Postat av: Albin

Gött att höra! KFUM har ju sitt traditionella fartpass da´n före dopparda´n kanske vore nått!?

Jag har personligen lovat Kent C att dra igång dig på träningspassen under jullovet. hehe

vi ses

2009-12-19 @ 22:56:31
Postat av: Matte

Yes..Lukas har informerat mig om fartpasset. Jag är på. Det är bra att du lovat det..Lukas har redan börjat med två pass: Igår distans och idag intervaller...pjuhu!!

2009-12-20 @ 14:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0