Vi klarade det!

Jag och Matte ar helt utpumpade. Vi gick upp inatt vid midnatt for transport till Balis hogsta berg Mt Agung 3140 meter over havet. Darifran gick vi och gick. Uppfor. I totalt morker. Himlen var helt stjarnklar. Det bergreppet har fatt en ny dimension kan jag meddela, har aldrig kunnat urskilja sa manga stjarnor - det kryllade och bildade ljusvagar pa himlen. Vackert ar bara fornamnet. Bedarnade ar efternamnet.

Val uppe pa toppen fros vi som bara tva lopare utan underhudsfett kan gora. Men meddans vi satt dar och njot av Bali i nattskrud sa gick solen sakta men sakert upp fran horisonten och varmde oss. Och som den varmde. Helt otroligt. Att fanga allt detta pa bild var omojligt, men vi gjorde vart basta. Tyvarr har Matte pa grund av fruktransvart sega datorer inte lyckats fa upp mer an en bild, sa ni far halla tillgodo med den sa lange... Det kommer mera!

Kram
Halsar Frasse och Matte


Kommentarer
Postat av: Kent

Vilken upplevelse, skönt för mamma Lotta att ni har kommit tillrätta helskinnade för det har funnits en del oro kan jag berätta.Nu är det bara 2 dagar kvar innan vi kommer.

2009-11-27 @ 13:12:37
Postat av: Emil

VVad härligt! ingen back-träning upp o ner därifrån? ;)

2009-11-27 @ 14:46:24
Postat av: Roschi

Ååååh Gud vad härligt!

Jag är så glad för er skull som får uppleva allt det ni gör just nu!

Saknden för er är jätte stor och jag tänker på er ofta!

Längtar tills ni kmr hem och jag lovar att det väntas en singstar kväll med min mors härliga mat!

pussar på er och sköt om er!

Roschi

2009-11-27 @ 16:03:57
URL: http://rq.blogg.se/
Postat av: Barbro Högberg

Skönt höra från Er igen och att ni är välbehållna efter bergsbestigningen. Kan säga att jag och oroade mig, när ni skulle gå i mörker.

2009-11-27 @ 17:28:16
Postat av: Torbjörn Högberg

Med 100 nätter i Sarek och 14 dagar på fjällvandring med Dig Kristoffer i vår svenska fjällvärld känner jag mig delaktig i Er bedrift att bestiga detta berg i Bali !

2009-11-27 @ 23:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0