Koh Samet is amazing!!

Hej hopp!! Regnet fullkomligt oser ner har och jag soker skydd pa ett internetcafe. 

Vi kom till Koh Samet i sondagskvall efter lite om och men. Jag kan dock avsloja att de som var mest skeptiska med att vi skulla aka hit (Klara och Annika) verkar vara de som hyller den mest nu. Igar lag vi pa den storsta stranden. Sandstrand likt potatismjol och vattnet blanker och ar harligt klart. En riktigt toppen-ireland!! Vi at middag i forrgar for 300bath allihop vilket blir 60 svenska kronor!! Da at alla en portion och sa frasses extra (han bestaller alltid tva ratter for att bli matt) + en dessert och dryck..its totally amzaing!! 

Igar var vi ute och hangde med ovriga folket har. Det har inte hunnit komma sa manga turister an eftersom det ar lagsasong fortfarande men vi traffade ett gang kampeglada norskor. De hade varit i Vietnam sa vi fick massor av tips fran dem. Mycket trevliga var de.




Underbar frukost och en underbar vy!!


Promenad till stora stranden. Det tog cirka 30min och var en trevlig tur.


Tudeluuuu!! Amazing var det!!


Idag som jag skrev sa har det regnat en hel del och det syns eller hur??

Dags att bege sig till Bangkok igen for att ta taget till Chang Mai.


Kramar fran Matte!




Kommentarer
Postat av: Lina

Totally amazing matte, totally amazing..;D



se till att du är ordentligt fäst när du ska hoppa bungy jump.. har sett skräckexempel på det..



kram!

2009-10-07 @ 13:59:27
Postat av: emelie domanders

ghhaaaaaa precis där har jag vart, bodde i några stugor en bit från stranden asfint :D

2009-10-07 @ 15:44:50
Postat av: Jessika

åhhh va härligt det ser ut!

2009-10-07 @ 22:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0