Vilodagen som slutade med vimmel i Pattaya

Onsdagen 30:onde september blev vilodag! Det var tur for mig for da kuynde jag kurera mig lite och det gjorde susen - halsonten ar nastan borta! Dessvarre var vadret ingen hojdare, mulet men varmt. Sallskapet lag andock vid poolen och forsokte pressa sa gatt det gick. Nar rastlosheten blev for stor sperlades dansfilman in som ni redan har fatt se. 

Pa eftermiddagen akte vi tukk-tukk in till Pataya. Annika har tagit over titeln som masterprutaren ingen chaffor sager emot henne nar hon ryter My last price... I Pattaya blev dert shopping pa ett jattefinte cenetr som heter festival. Det var ungefar som NK fast billigare priser, men bara kanske 30% billigare an i Sverige sa det anda som handlades dar var orhangen...

Vidare blev det middag, mer shopping, en trollkarl lurade oss att handla trolleritrix, men det var det vart for nu har vi lart oss trolla! Till och med Mattias hade spenderarbyxorna pa sig och shoppade en keps, ett par solglasogon och mango. Dessutom sa bestamde sig hela ganget for att unna oss fotmassage som var gudomligt skont! Pattaya var en trevlig stad som paminde om Bangkok fast i lite mindre skala. Det anda minustecknte blev ett valdigt stort, namligen alla prostitution. Fruktansvart! Overallt kunde man se unga tjejer ute pa gatan och dansandes pa bardisken. Det var hemskt att uppleva nar det kom sa nara! Det anda jag kunde tanka pa var filmen Lilja forever. Ni som sett den fortar vad jag menar.

Men i ovrigt var det en trevlig kvall med massagen som storst plustecken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0