Good morning!!!

Om ni inte ar ute och festar sa ligger ni formodligen och sover nu. Jag och Klara ar dock morgonpigga och gick ned for att sitta vid internet. Jag kanske fick ihop 3-4h somn inatt i alla fall..vilket ar helt ok. Jag fick ga upp och vrida om AC temperaturen hela tiden for det blev aldrig lagom temperatur.

Det slutade regna igar till slut och vi fick i oss lite mat. Jag at klassikern Pad Thai (Stekta nudlar med massa gott) och den fick 5 av 5!! Grymmt gott!! Priset for den suverana middagen blev 15kr (men det ar ganska dyrt for en Pad Thai da det pa gatan kostar 5kr). Sedan gick vi runt och strosade pa Ko san road och Annika och Frasse hade pa sig varsin babybla respektiva babyrosa poncho..valdigt vackra ;) Jag och Klara latsades att vi inte kande de. Frasse som gatt i Kents prutskola skulle nu visa prov pa sina prutskills (Efter att ha pratat om hur viktigt det ar med att pruta i ngr manader nu). Antingen sa var det nerverna som satte stopp eller sa far Kent ta och krydda sin undervisning for det gick kanske inte sa jattebra for Frasse :) Vi far ge det lite tid. Om jag kanner Frasse ratt sa kommer han inte att ge sig utan han kommer att komma hem som prutmaster number one. 

Idag ska vi forst ata frukost nu pa hotellet. Sedan ska vi til ett stort kopcentrum och kika lite. Jag ska ocksa smsa en bekan 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0