Rapport fran sjukhuset!!

Har nattat Frasse som mar battre och battre. Doktorn har sagt att han troligen kan lamna sjukhuset imorgon. Sjalvklart hoppas vi ocksa pa det men vagar knappt gora det.

Maste skriva detta. Jag gick in till en skraddare igar for att be de skraddarsy nagra skjortor. Fick de idag och tre av fyra satt bra. Nar jag kom till sjukhuset visade jag Frasse de och sag hur avundsjuk han blev. Lotta Fransson kom med den goda iden att vi kunde be en skraddare komma till sjukhuet. Jag tankte att det kunde bli svart..men inte alls. Jag fick tag pa ett nummer till en skraddare sa vi ringde och han kom pa 30min och borjade mata och ha sig. Eftersom jag inte var nojd med en av mina skjortor bad jag honom gora en till mig ocksa. Frasse slog till pa 5 skjortor i fargerna rod, svart, vit, bla och gra. Jag svart x 2, vit, gra och en rutig/fargglad. Vi fick betala 3750 Bath var vilket motsvarar 750 kronor. Fatta!! Fem skraddarsydda skjortor med bra kvalitet (jag sydde upp for tva ar sedan sa jag vet att kvaliten ar bra) for 750kr!! Helt otroligt. Skraddaren var den trevligaste manniskan pa jorden.

Jag alskar trevliga manniskor!! Da befinner jag mig verkligen i ratt land. Vilka fantastiska manniskor det lever har!!

Har kommer en liten film pa Frasse for att visa att han mar bra:

Kram Matte!


Kommentarer
Postat av: Kathrin "Kattis" Mohebbi

Gud vad skönt att se att Frasse är på bättringsvägen! :)Saknar er när jag ser er tokstollar!! Hoppas att vi ses snart :D Kram på er båda!

2009-12-15 @ 18:20:30
Postat av: elina

jahaaaa, är det SÅ man gör när armen försvinner..varför har ni aldrig sagt det? :D

2009-12-15 @ 20:51:19
Postat av: Anonym

Era knasbollar hahaha! Skont att se att Frasse mar battre!:) Jag ar i Bangkok nu o hittade boende for 190 bath och ska till MBK och shoppa nu! :)

2009-12-16 @ 03:29:37
Postat av: Annika

Det var jag forresten som skrev det ovan, men det forstod ni sakert :P

2009-12-16 @ 03:31:07
Postat av: Torbjörn Högberg

Då blir det rimafton på söndag. Härligt att få träffa dig igen Kristoffer. Jag har haft några tuffa dagar på jobbet, många växlar snöar igen och tågen blir sena...

//Torbjörn

2009-12-16 @ 16:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0