2 dagar kvar pa resan!


Tjabba Tjena Halla!

Matte och jag precis kommit fran Frasse pa sjukhuset. Det kandes skont att han inte hade nagon feber och kunde ata sjalv for forsta gangen nu nar vi akte.  Jag hoppas hoppas verkligen att Frasse mar tillrackligt bra imorn sa att han kan fa aka med nattbussen till Bangkok. Det hade varit sa kul om vi kunde aka tillsammans alla tre som det var tankt och umgas och shoppa de sista dagarna i Bangkok. Det var anda riktigt jobbigt att lamna honom eftersom jag inte vet om vi kommer att ses imorn. Men vi ses ju iaf pa nyar sa det ar ju en liten trost :)

Nu kanns det som att man bara gar och vantar pa att aka hem. Imorn aker jag med nattbussen till Bangkok for att pa torsdag morgon aka hem.. Ena stunden sa kanns det kul att komma hem och traffa alla igen och jag ser ifram emot det for att sedan bli deppig fem minuter senare och verkligen inte vilja aka hem. Just nu kanns det sa trakigt eftersom Frasse ar sjuk ocksa.. Det var inte sa har man trodde att de sista dagarna skulle bli.. Och att komma hem till -20 C som vi horde att det skulle vara i Sverige kanns inte sa lockande nar man ar van att kunna ga runt i bara shorts och linne dygnet runt.

Igar klippte jag mig! Det var skont att ta ut flatorna eftersom flera anda hade gatt sonder. Idag hjalpte jag Frasse att ta ur flatorna ocksa, det sag ganska roligt ut och bilder kommer sakert pa det senare.

Sa har sag iaf jag ut nar jag hade tagit ut dom. Lite 80-tals rock sadar ;P



Och sa har blev det efter att jag hade klippt mig :)



Solnedgangen ar verkligen vacker:)



Jag avslutar med en bild pa var allas Kristoffer Fransson fran nar han var frisk och vi var ute och han gjorde elddans pa stranden :)



Kramar till alla!
/Annika

Kommentarer
Postat av: Mamma Christina

Blev bra med klippningen, du är jättefin! Ja vilken pudelfrisyr du fick, den va frän! Ja, vi håller tummarna för att Frasse blir bra så han kan åka i morgon. Kram mamma

2009-12-14 @ 19:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0