Antligen en dag pa stranden!

Forst maste jag precis som Frasse ocksa flinka in med en liten kommentar om Mattes senaste inlagg att jag visst forsoker vara delaktig pa bloggen. Det ar bara det att nar jag ska blogga har Matte redan hunnit skrivit allt som jag har tankt att skriva om, sen har jag faktiskt lagt askilliga minuter pa att ladda upp massa bilder som sen de andra lagger upp :P Men men jag och Frasse har ju under hela resan alltid varit sist med allt vad det an galler. Det ar tur att vi har varandra :)

Morgonen borjade med att vi fick sova ut ganska lange, ligga och dra oss (Jag o Frasse dara for Matte hade redan studsat upp och varit vaken ett tag och Klara var pa sjukhuset for en sista koll) och att Matte gjorde frukost pa sangen till oss och han sjalv! Inte helt fel att borja dagen med att fa en fullkornfrukost med yogurt fixad at en. Tack Matte! :) (Men jag maste ju tillagga att jag stod for brodet och osten :P) 

Efter det packade vi ihop allt och fixade lite och sjalvklart blev det en hel del flum ocksa som alltid hehe for att efter ca tva timmar blivit ganska hungriga igen (sa fullkorn kanske ar lite overskattat anda?) sa da kakade vi lunch. Sedan gick vi till stranden till slut! Jag, Matte och Frasse ovade pa var (forhoppningsvis) blivande bloggsucce och med tankte pa all bra respons; tex applader och folk som kom fram sa blir det nog just en succe :)

En lite jobbig sak med Nah Trang (forutom allt som har hant) ar alla forsaljare som ar pa en pa gatan, stranden, nar vi sitter och ater, ja var man an ar. Imorse nar jag , Matte o Frasse skulle ta ut pengar sa stod vi alla tre inne i hytten och utanfor stod tre glasogonforsaljare och vantade pa oss. Sa alla vi tog pa oss vara solglasogon och gick bestamt ut. Dom stod hanska tysta kan jag saga hehe :P

Ikvall aker vi sleepingbus till Ho Chi Minh for att sedan flyga till Jakarta och vidare till Bali.

Nu ska jag duscha!!

Puss o kram Annika


Frukost pa sangen!




Frasse tog massage pa stranden!

Kommentarer
Postat av: Mamma Christina

Ser fram emot den blivande bloggsuccén, va kan det va tro!! Snygga dykbilder förresten! Kram Mamma

2009-11-10 @ 18:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0