Bergsbestigning!!

Snart ar det dags. Klockan ar 20.28 Indonesisk tid och klockan 00.00 beger Jag och Fransse oss till berget Mount Agun pa Bali som ar 3142 meter over havet. Vi kommer na toppen lagom till soluppgangen runt 06.00. Jag gissar att det kommer bli maktigt!! Det kommer dock bli tufft. Under timmarna da vi vanligtvis drommer sota drommer ska vi vandra upp for ett 3142 meter hogt berg i morker. Jag tror det kommer vara modan och pengarna vart.

Min internetfria vecka ar over och jag har klarat mig bra!! Har haft lite Idol-Tove abstinens men jag tar igen lite nu. Ar hon inte for lacker??

Vara sex dagar pa Gili Trawangan har varit helt fantastiska!! Underbart vader, snorkling, mat och sallskap. Vi traffade ett gang andra svenskar som vi hangt med alla dagarna. De ar jatteharliga och kommer fran Sundsvall och Sodertalje. Jag ar grymmt nojd med veckorna vi haft har pa Bali och Gili. Nu vantar gradden pa moset: Bergsbestigning.

Nu ska jag titta pa ett idolklipp till innan jag ska forsoka sova nagon timme.

Hare bra,
Matte!

Kommentarer
Postat av: Mamma Lotta

Va försiktiga! Vi syns snart i Thailand

Kram

Lotta

2009-11-26 @ 14:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0