Bilder!

Halla dar kop blabar! :)

Jag sager som Matte det ar sa skont att komma in till internetcafeet och slippa hettan idag. Bali ar verkligen varmt! Jag branner mig fast jag bara ar i skuggan och har sett ut som en tomat i ansiktet de senaste dagarna.. Idag tog vi lite sovmorgon och jag gick upp vid tio ungefar. Har haft lite svart att somna och problem med att jag vaknar pa natterna vilket jag aldrig brukar ha annars men det kanske beror pa att jag har haft ont i magen i flera dagar nu.. (oroa inte ihjal dig nu mamma) Igar hade vi shoppingdag, jag Klara och Matte :) Det blev en del julklappar till er dar hemma som jag hoppas att ni kommer att gilla. Sa idag ska jag och Klara skicka hem saker sa det ska bli skont att rensa bort lite. Jag kommer knappt inte att ha plats med allt hemma som jag har skickat hem :P Vi spenderade sakert mer an en timme pa ett slags Ica, dom hade verkligen allt! till och med Matte som i stort sett baar har kopt en guidebok om Sydostasien kopte en ryggsack, lite presenter m.m igar. Jag ser fram emot julen i ar faktiskt! Jag brukar inte gora det sa mycket annars nu nar man ar aldre men i ar ska det bli riktigt mysigt :)

Matte och jag har aven bokat resan till Gillian Islands, tre oar utanfor Bali, dit vi ska tidigt imorn. Vi ska aka buss o bat i ca 10 timmar vilket kan bli lite jobbigt for det verkade inte vara en sa bekvam bat eller nagot att kopa att ata dar heller sa det far vi ta med. Men det finns bra surf och partystallen och det ska vara jattefint dar sa det ska bli kul :) Dar kommer vi vara till den 27 november och sen aker jag och Klara till Bagkok igen medan grabbarna bestiger nat berg. Ska bli roligt att fa traffa Frasses mamma och henes kille ocksa som kommer att komma till Thailand i samma veva :)

Tank att jag egentligen skulle akt hem nar Klara ska aka. Ar glad att jag ska stanna har langre, kommer ju att bli varsta chocken att komma hem. Har har vi vant oss att ata pa restaurang varje dag, lamna in tvatten och att det varmt och skont. Hemma igen blir det tillbaks till jobbet, kylan och att laga mat och tvatta igen.. Huh.. Men jag kommer val in i det snabbt igen hoppas jag.

Idag ska jag forsoka ge mig pa lite surfing igen, har inte kunnat surfa pa nan dag nu for att jag skadade tan och har haft sa ont i magen och knana efter forsta surfingen. Men nu har jag investerat i knaskydd precis som Klara sa da ska det nog ga battre! :)

Maste saga att det ar jattekul att sa manga laser bloggen, men det skulle vara annu roligare om fler kommenterade! Nej nu ska jag ga och vaxa bikinilinjen!

Kram Annika

Har kommer lite bilder fran blandannat Ha Long Bay :)


Jag och Frasse i grottan som hade anvants till ett riktigt sjukhus


Ap-on dar Frasse blev rivenav en apa!


I vantan pa bussen till on


Kanske var det den har sota lilla rackaren som rev Frasse? :P


Det fanns massa fina stenar och snackor pa apon som jag plockade :)


Det fanns hangmattor vid bungalown, som vi sov i pa Ha Long Bay, med jattefin utsikt over havet :)
Frasse la sig i den ena


och jag i den andra :)


Dom kanda stenarna i Ha Long Bay


Jag hehe :)


Matte gjorde ett skutt :)


Jag posade lite ;P


Frasse likasa :)


Kommentarer
Postat av: Emil

Lite orolig blir man ju när du säger att du har haft ont i magen... :P speciellt när dee är i ett annat land oxå.. allt ser ut som om dee vore taget från en film helt overkligt! :S :P sköna bilder :)kram på er från Emil ps massa pussar på dig annika ;) ds

2009-11-19 @ 08:07:56
Postat av: elina

vad varmt och skönt det ser ut! här är det bara regnigt och grått:S

2009-11-19 @ 11:59:11
Postat av: Mamma Christina

Ja, blir inte lätt att leva vanligt Svensson liv efter en sån här resa, så det är bara att njuta så länge man kan!! Roligt med bilder, väntar bara på lite surfingbilder också, men de kanske kommer?

2009-11-19 @ 20:24:12
Postat av: Lina

Kan ju inte läsa inlägget o inte kommentera de när du ber så snällt:p du är så söt lilla syster, även om du inte är så värst liten då hehe.. ser verkligen på dig att du har de bra, de lyser lycka om dig! ska bli så härligt att få krama o dig när du kommer hem! ..hoppas de blir en mysig jul, verkligen:) hör av dig om att prata på skype snart igen.. puss!

2009-11-21 @ 12:37:37
Postat av: Lina

jo förresten.. de stenarna blir fina att ha i någon skål med ljus:) o så kom ihåg att böja benen ordentligt så du får balans när du surfar, du ska nästan sitta på huk;D

2009-11-21 @ 12:40:36
Postat av: Annika

Yes mamma surfingbilder kommer snart hoppas jag, det ar tyvarr ganska segt att lagga upp bilder plus att det ar andras kameror jag tar ifran sa jag har inte alltid med dom.



Ja jag ar lycklig, mer eller mindre men ibland har jag verkligen mina stunder hehe :)Precis vad jag tankte gora med stenarna :) Tack for surfingstipset syster! :)



Puss pa dig ocksa Emil :)

Saknar er alla!

2009-11-24 @ 16:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0