Laget nu da?

Gick upp 06.00 imorse, at frukost och sedan var vi som jag skrev pa dyktraning. Forst 15.30 fick jag lunch och tror ni att den lunchen smakade mums? Yes!!!! Vi slog till pa indiskt idag. Chicken tikka masala med ett gott farskt platt brod att doppa med. Jag ar fortfarande i himmlen efter den lunchen. Jag fullkomligt alskar mat!! Nu langtar jag redan efter middagen.

Har kommer lite bilder fran dagen:


Titta!! Musli, ragbrod och Wasa knackebrod!! Frukostarna ar inte langre smaklosa och bukfyllsorsakande.


Ankan och Frasse innan dyktraningen!


Jag utan utrustning. Snart dags att dyka ned i den iskalla poolen.

God eftermiddag sager jag harifran Vietnam,
Matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0