Min dag i paradiset

Brun som en pepparkaka sitter jag pa ett harligt svalt internetcafe sahar pa kvallskvisten. Imorgon ska vi stiga upp 05.45 for att trekvart senare ta buss/farja/buss/farja till Gili oarna. Har hort mycket bra om de oarna sa jag ar forvantansfull. Resan tar cirka 10h sa vi hinner nog spela en och en annan "Neger och President" omgang. Vi for numera statistik over hur manga ganger man varit president respektive neger (Faktiskt Annikas initiativ och inte mitt).

Idag har det varit en skon dag. Efter en god natts somn var jag ordentligt utvilad. Det blev en omelette till frukost och sedan lag jag och laste vid poolen samtidigt som jag battrade pa brannan. Boken lastes ut sa jag begav mig for att byta ut nagra utlasta bocker mot ett par nya pa ett bookshop. Jag fick bland annat Kay Pollaks bok "Att vaxa genom moten" som ar boken innan hans "Att valja gladje". Jag alskar de bockerna och varje rad ger en aha-upplevelse! De bockerna borde vara obligatoriska for alla att lasa.

Vad mer har jag gjort i Paradiset idag? Jag har surfat (Narmar mig expert for varje dag), kopt en stor och vit virkad mossa, tagit finfina bilder med Annika vid solnedgangen och atit en otroligt god morotskaka.




Hakuna Matata,
Matte!

Kommentarer
Postat av: Mamma Christina

Inget spel att rekommendera om man vill imponera på Obama, eller va tror ni!! Men spelet är säkert ras(ist)ande roligt!! Skämt åsido, är lika roligt varje gång att läsa eran blogg, vi blir också stolta så "betarna" växer av alla era upptåg. Kram från Annikas mamma

2009-11-21 @ 13:24:18
Postat av: Sofi

haha! det låter som annika :)jag blir lika avundsjuk varje gång. jag måste nog sluta läsa bloggen annars dör jag nog snart. puss och kram!

2009-11-23 @ 03:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0