Nu gar det fort!!

Jag och Frasse haller pa och rekar flygbiljetter fran Bali till Phuket (Thailand). Vi har hittat billiga flygbiljetter (Runt 800-1000kr for tva flyg da vi tvingas mellanlanda i Kuala Lumpur) men nu har vi beslutsangest angaende datumen.

Dagarna har har pa Bali gar snabbt. Har surfat tva heldagar och igar var vi pa ett vattenland. Sjuuukt kul!! Idag har vi haft en planerardag, lampligt da vi partajade lite igar. Det tar dock tid att planera..men vi reder nog ut allt snart.

Igar innan vi skulle sla klackarna i taket satt vi pa en bar dar det var gratis drinkar for tjejer. Klara och Annika var mycket glada. I och for sig var drinkarna inte sarskilt dyra sa Frasse hangde inte lapp han heller. Den som verkligen inte hangde lapp var jag for jag bestallade in en "Rasperry blues" som ar en blabarssmoothie. Jag fick valja mellan Small, Medium och Large. Jag tog en Large for att fa valuta for pengarna. Nar jag sedan fick smootien i min hand (eller snarare famn...ja sa stor var den nastan) angrade jag mig och skulle snarare satsat pa en small. Den var otroligt god och jag blev ordentligt full.....i magen alltsa :)

Det blev en kul kvall med mycket dans till bra musik!!

Nu ska vi boka flighter har.


Jag pa baten i Halong Bay (Vietnam).

Halsningar Matte!


Kommentarer
Postat av: Jessika

vad härligt det ser ut! vi saknar dig här hemma :) kram syster yster

2009-11-16 @ 14:36:19
Postat av: Kent

Kul att ni kommer till området kring Phuket.Hoppas att vi får ihop det så att vi kan träffas och tillbringa några dagar tillsammans.Var det en hink Rasperry Blues då förstår jag att du blev "full" i magen Kent / Lotta

2009-11-16 @ 19:10:18
Postat av: Lina

Matte, sluta träna heeela tiden, ät upp dig lite isället;P ser ut som du tynar bort.. o de är ingen komplimang!:D

2009-11-17 @ 19:17:21
Postat av: Anonym

säg åt klara att gå in på facebook! :)

2009-11-18 @ 22:27:25
Postat av: Elin Gidlund

Vad kul att du är ute och reser Annika! Jag kom hem från en resa för några dagar sedan, besökte b.la. bali (21 dagar, haha. paradiset) Vill ni ha billiga drinkar ska ni gå till Alley Cats på poppies 2. Double double vodka redbull 7 spänn, tequila el sambuka-shot 7 spänn. Dessutom rätt bra drag!



Jag har ingen aning om hur länge ni ska vara på bali, men om ni har tid: hyr en bil i några dagar och åk runt ön! Det finns så otroligt mycket fint att se!



Och tillsist, NJUT! Ta vara på tiden! Sverige har inte mycket gott att erbjuda i dessa tider, jag försöker redan skramla ihop pengar inför nästa resa (: När man väl har börjat resa är det svårt att sluta.



Peace, happiness & sunshine



Elin Gidlund

2009-11-19 @ 19:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0