Battre sent an aldrig: Fran Trekkingturen!



Eftersom Datorerna och internetanslutningarna i denna delen av varlden skulle kunna jamforas med att ga pa snigelsafari sa kommer videoinlaggen ett antal dagar efter att de verkligen utspelade sig. Till er som saknar Frasses skrivna inlagg kan jag meddela att jag ansvarar for ovanstaende vilket ar forklaringen till att mina skrivna inlagg sker mer o mer sallan. Som tur var sa skoter ju ovriga i resesallskapet skrivbloggandet pa ett ypperligt satt! For ovrigt sa star jag aven for listuppdateringen, aven om vi alla hjalps at att komma pa dem!

//Frasse

Kommentarer
Postat av: elina

bra frasse! håll igång videobloggandet, det är kul! det är ju bra att ni är så internationella och pratar engelska så att alla kan läsa bloggen;) haha

2009-10-21 @ 14:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0