Bilder!

Har kommer lite blandade bilder fran resan som vi inte har hunnit lagt upp an :)




De flesta i trekkingganget efter att ha varit pa en marknad och vantar pa att aka vidare

 
Jag och Matte pa en restaurang i Bangkok


Min snygga outfit pa trekkingen :P Man var tvungen att ha strumpor och tackande skor sa jag fick da lana dessa snygga skor.


Backpackinggangen som delar pa en bucket i Bangkok


Frasse och jag som har tagit ett kvallsdopp och provat vara cyklop
pa Kpoh Samet


Notera min (inte sa vackra) solbranna;; Ajjj


Kraam haha!


Ganget plus Frida pa restaurangen Riverside i Chiang Mai


Pa stranden Jomtien, Iiihhhhh :)


Backpackers pa vag fran Surise hotell till Rayong for att sedan aka bat till Koh Samet


Jag som inte orkade ata upp min mat och la ner den i en av Frasses andvandbara plastpasar efter som jag visste att jag skulle bli hungrig pa bussen :P




Kommentarer
Postat av: Mamma Christina

Ja, snygga skor, de plockade du väl på dig sen!!! Brännan var inget kul, hoppas du slipper det i fortsättningen! Kram mamma

2009-10-14 @ 18:57:26
Postat av: Sofi

Haha! Smart att lägga maten i plastpåsen :) men hoppas du hade bestick sen, verkar svårt annars. Funkade cyklopen bra i mörkret? :) puss och kram

2009-10-15 @ 11:51:45
Postat av: Annika

haha jattesnygga ;P men dom var valdigt bra faktiskt for dom som hade gympaskor halkade ganska latt i leran men jag hade bra faste :)



haha nja sadar, man sag ju inte sa mycket men det lackte iaf inte in nagon vatten och det ar ju det viktigaste :)

2009-10-25 @ 18:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0