Godkvall!

En del hade lite problem med bussresan men jag tyckte det gick valdigt bra faktiskt och det var nastan sa att jag ville aka vidare nar vi var framme for man hade vant sig att aka sa lange :P
Men nu ar vi som sagt antligen i Hanoi och har hittat en bra hotell och fatt duschat och varit och kakat. Jag at spagetti bolognese och en en kula bananglass till efteratt och de andra hogg in pa pizza.

Magen fick typ en chock nar den fick mat eftersom jag hade varit vaken sen ca sex pa morgonen och bara hade atit ris med kyckling pa hela dagen och sen mat vid halv elva pa kvallen.. Inge vidare direkt.. Hotellet var iaf frascht, lite hogre standard an pa vara andra guesthouse for 15 kronor natten och bungalows med kackelackor.. :P Nu fick vi sova alla fyra i samma rum for forsta gangen ocksa sa det ska bli mysigt! :)

Hanoi verkar vara en trevlig stad med en stort utbud shopping men trafiken ar kaos och alla tutar hela tiden och kor som galningar sa man nastan bade far tinnitus och blir pakord. Och jag som vill hyra vespa! Det far bli pa nagot lugnare stalle..

Jag och Klara har sett fram emot shoppingen har i Vietnam, vi trodde att det skulle vara billigare an Thailand men det verkar det inte vara sa vi far val se hur mycket shoppande det blir. Alla julklappar kommer antagligen inhandlas har sa jag skulle uppskatta lite onskningar. Jag tror jag ska kopa en kamera till mig sjalv eftersom jag blev av med mig innan resan och Emils som jag fick lana dog efter forsta resan eftersom jag inte fick laddaren med mig.. hehe

Sen har jag mailat min chef om att fa stanna lange och komma hem den 18 december istallet for 30 november, hoppas hoppas det gar bra!

Saknar er dar hemma en gnutta ;)
Puss o Kram Annika

Kommentarer
Postat av: Mamma Christina

Hoppas magen hämtat sig efter chocken! Trafiken verkar inte vara någon hit, så bra vänta med vespa! Kram mamma

2009-10-26 @ 09:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0