Tjolahopp!


Idag ar en blandad slappar och gora saker dag. Vi tjejer som festade vidare igar efter tubingen var lite sega och har bara tagit det lugnt, hangt pa en cafe och kollat pa vanner och drukit fruktshakes m.m Skont!

Killarna hyrde kajak och paddlade ut pa floden. Hade varit skoj att gjort men vi hade egentligen tankt att tuba idag ocksa men det var ingen som riktigt orkade. Sa jag far gora det en annan gang. Har funderat pa att testa segelflyg pocksa det verkar riktigt harligt sa om jag hittar nat bra stalle i Vietnam dar man kan gora det billigt sa ska jag sla till och far forhoppningsvis med mig Frasse som ocksa var lite sugen :)

Tubingen var riktigt rolig igar jag gick all in den har gangen och lekte runt i leran och swingade mig med trapettsen ner i vattnet :) Jag kopte en vattesaker engangskamera ocksa som jag hade med mig men jag vet inte om det blev nagra kort for linsen var sa lerig hela tiden.. En grej som jag tycker ar lite laskigt nar man ar ute ar att det ar sa latt att fa tag pa droger, det finns till och med en egen meny for det pa barerna! Inga tyngre saker men happy mushrooms, weed m.m. och till o med happy pizza! 

Imorn drar vi vidare till Vietnam, det ska bli spannande! Vi ska aka med buss i hela 24 timmar sa det kommer nog bli lite segt men vi brukar inte ha sa svart med att sysselsatta oss med alla vara lekar :)

 Ikvall blir det nog fortsatning pa kortspelsturneringen som vi paborjade i forrgar :) Da svullade ja pringelschips och nutella direkt ur burken. Det ar inte ofta jag ater onyttigt men ibland far jag mina infall hehe.. Bilder kommer sakert ;P Nu ska jag ga och lagga mig i hangmattan pa hotelletmed utsikt over Mekongfloden och kaka m&m kulor! bland har man det bara for bra! ;)

Frys inte ihjal dar hemma!

Kram Annika

Kommentarer
Postat av: lena

fan det är nästan så man blir lite avundsjuk..men bara nästan;) sola och värm er åt mig också!! :)

kramis

2009-10-23 @ 10:58:17
Postat av: Mamma Christina

Ja här är det också lera men ingen som man vill slänga sig i direkt!! Njut av solen och värmen, låter jätteskönt! Kram mamma

2009-10-23 @ 16:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0