Gora Bangkok pa en dag...

Kara blogglasare!

Idag har vi varit och besokt ett enormt shoppingcentrum som heter NBK. Det kandes precis som ett kopcentrum hemma tills man tittade pa prislapparna och blev glad. An mer glad blev man nar man kunde pruta de laga priserna annu lagre.. Mina prutskills utvecklas standigt. Dagens shoppingresultat blev foljande: Tre par strumpor, Tva sunlotions, en glass och en flaska vatten. Kanske inte later sa mycket men jag befinner mig fortfarnde i intagandet av intryck sa mass-shopiungen borjar nog senare pa resan...

Vi har aven akt tukk-tukk som blev stoppad av polisen (inte vart fel), besokt Grand Palace som hade stangt och fatt thaimassage - fantastiskt skont. Imorgon bar det av soderut till badresorten Sunrisebeach dar vi har fatt hyra min tranare Olas lagenhet i en vecka - ett stort tack! Forhopningsvis blir det solning och bad i havet. Jag kanner fortfarande visst tvivel infor om man kan bada utan att frysa. Jag vantar spannt pa svar!

Kram
Frasse


Kommentarer
Postat av: elina

hoppas du slipper frysa! jag är världens badkruka och jag frös inte när jag badade i thailand (okey nu ljög jag, på koh samet var det rätt kallt i vattnet, en ändå, det var nog ett undantag).

Simma lugnt

2009-09-26 @ 17:13:40
Postat av: Barbro Högberg

Torbjörn och jag sitter i torpstugan. Mulet men fortfarande varmt för årstiden, men jag är lite avunsjuk på och och dina klompisar som, har det varmt, soligt och skönt. Det blir inget bad i Hjälten i kväll. Hemresa måndag. I morgon ska vi bomma igen. Sköt om dig och hälsa dina reskompisar.

2009-09-26 @ 17:36:59
Postat av: Pajen

Det har blivit höst i Sverige vill jag ta och meddela! Så tänk på det när ni hoppar ner i det kalla, hemska och alldeles underbara vattnet....=)



Big hugs!

2009-09-26 @ 22:33:29
Postat av: Viktor "The Brother"

Go brorshan!

2009-09-27 @ 11:15:17
Postat av: Barbro Högberg

Här jobbas det trimmern och klippon går för fullt, Torbjörn saknar dig Kristoffer. Jag servar med käk. Här är det också varmt men inte som i er. Torbjörn pratar om en ny lista till nästa sommar när du kommer ner. 1: Plocka hem slaner från skogen till gärdsgården. 2; Ta bort en stubbe. 3: Slå sönder kaninburen och transportera bort. 4; Klyva mer ved mm Som du ser finns det alltid jobb här men även tid för spel och annat trevligt. Ha det så gott !

2009-09-27 @ 12:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0