Klaras inlägg

Hej allihopa! Efter påtryckningar från de andra så ska jag tä mig i kragen och skriva ett inlägg. Skriver dock från min iPod, så det kan bli lite stavfel, men det får ni ta. Igarvar vi alltså på jomtien Beach (inte alla då, frasse hade lite ont i halsen så han stannade hemma..hrm) haha. Jag har en känsla av att det inte kommer att vara jag som blir det kansligaste i gänget,haha. Men ialf så åkte jag änkan och matte dit. Bredvid oss sa lag det ett thailändskt gang varav en typ var gift med en dansk och sen var detnog hennes ungar som var med, så frågade dom oss om vi ville åka bananbat med dom, och det ville vi ju! Så vi åkte bananbat i typ en halvtimma, jag ramlade av och tappade andan, men det var vart! Nu är hon typ halv tolv på morgonen, vi skulle egentligen ha åkt till en ö idag men eftersom frasse har lite ont i halsen så ska vi göra set imorn, matte är väl ute och Springer (fattar inte hur han orkar) Och dom andra sover!! Jag ska försöka få tåg i frimärken och ett kuvert. Jaja nu orkar jag inte skriva längre på denna, hwjdaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Skrba!

Hurra Klara! Asså, haha, eran blogg, HAHA, garvar alltid lika mycket! :)

2009-09-30 @ 14:39:20
URL: http://divljakupina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0