Resfeber......NOT

Godkväll!
Nu är det ganska så exakt ett dygn kvar tills vi lämnar Sverige. Undetecknad, Klara, Annika "Ankan" och Kristoffer "Frasse" ska ge oss iväg på en härlig resa. Jag vet inte hur de andra mår nu men om jag talar för mig själv är jag lugn som en filbunke och hittills ingen resfeber. Jag tycker det är lite underligt då det inte är någon liten semestertripp vi ska iväg på utan ett tre månaders långt äventyr. 

För att roa er läsare har jag publicerat en kort presentation om varje person i ressällskapet. Det underlättar lite eftersom det är få av er läsare som känner alla i sällskapet. Frasses presentation får vi dock vänta på (som vanligt tar det alltid lite tid för Frasse, men jag som världsvan tar det hela med ro ;)

Alla förberedelser inför resan har gått bra förutom att jag idag fick punga ut hela 600kr för en tillfällig eftersändning av min post samt att jag inte hinner få mitt icabanken kort (Måste därför betala 35kr per uttag, med icabanken var det gratis). 

Det var allt från mig idag men mycket mer ska det bli.

/Mattias "Matte" Karlsson
 


Kommentarer
Postat av: Karolina

Mattias mitt lilla korvfjun jag ska tänka på dig och avundas alla och följa den här bloggen men jag tycker ändå att du kan skicka ett rewwligt vykort! Moahaha.

2009-09-23 @ 23:53:44
URL: http://attvarafargglad.blogg.se/
Postat av: elina

nää nu får du ta å skaffa lite resfeber! haha. jag kanske slår en pling innan du åker ikv. nu ska jag till skolan. kram

2009-09-24 @ 08:05:41
Postat av: Jesper karlsson

Ha det så bra bror

2009-09-24 @ 10:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0